Jak by měl vypadat LinkedIn profil v roce 2018?

Pokud s LinkedInem nyní zacházíte jako se starodávným stolním vizitkovníkem, je to špatně.

Téměř každé průmyslové odvětví využívá službu LinkedIn k nalezení nových kvalifikovaných uchazečů o zaměstnání a podle údajů společnosti Society for Human Resource spoléhá na tuto stránku přes 90 % náborářů! Váš profil tedy nemůže být jen úložnou jednotkou pro kontakty. Potřebuje být živý a na očích všem, kdo se zajímají o váš pracovní život.

Zde jsou nejlepší tipy, jak na profil služby LinkedIn, abyste získali pozornost zaměstnavatele.

Lidé musí být informováni, kdo jste a co děláte. Je to vaše online pověst, je tedy čas převzít nad ní kontrolu..

Pojďme na to! Podle kariérového experta společnosti LinkedIn Blair Decembrele existuje několik věcí, které patří ke každému profilu.

Fakta:

1/ Uživatelé, kteří zobrazují své vzdělání, se objevují ve vyhledávání až 17x častěji než ti, kteří ne.

2/ Lokace je dalším důležitým detailem: vyplnění lokace, kde chcete pracovat, způsobí, že se objevíte až 23x více vyhledávání.

3/ Profesionálně vyhlížející fotka je další nutností. Profily s fotografií získávají až 21x více zobrazení a až 36x více zpráv.

4/ Souhrn o minimálně 40 slovech, které mluví o vašich schopnostech, motivaci a zájmech, zaujme každého náboráře.

5/ Je to sociální síť. Takže buďte společenští. Namísto toho, abyste jen obnovovali spojení s lidmi, se kterými jste se setkali po dobu svého pracovního života, aktivujte
kontakty tím, že občas dáte like, komentujete posty, sdílíte, co se vám líbí.

6/ Doporučujeme nebát se spojit s někým, koho jste sice nikdy neviděli, ale ve vaší pozvánce odešlete slušnou a vystihující  zprávu, kde vysvětlujete důvod vašeho zájmu o propojení, například:
'Dobrý den,
za uplynulý rok jsem měla možnost sledovat vaši práci s agenturou xxx a líbí se mi, co vaše agentura dělá. Budu rád/a, kdybychom se mohli profesně propojit, pohybujeme se ve stejném oboru a možná se naše cesty v budoucnu zkříží. Děkuji, s pozdravem XX'

7/ O mobilní aplikaci snad ani mluvit nebudeme, doporučujeme stáhnout, u počítače nesedíte nepřetržitě celý den nebo dokonce dny.

8/ Váš profil LinkedIn je příležitostí k tomu, abyste do profesionálního příběhu přidali kus vlastní osobnosti, proto pouze nekopírujte z vašeho uloženého životopisu. Pište v první osobě!

9/ Popřemýšlejte o vašem cílovém publiku. Je to potenciální zaměstnavatel? Nový klient? Upravte svůj hlas odpovídajícím způsobem a snažte se, abyste nebyli příliš sušší. Napište o sobě tak, jako by za tím byl skutečný člověk, nejen dynamický profesionál s 10 lety zkušeností.

10/ Ujistěte se, že pracovní zkušenosti, které zdůrazňujete, jsou aktuální a relevantní pro vaši kariéru. Relevance je klíčová. Přidejte zkušenosti, které se týkají vašich budoucích profesních cílů. Je skvělé zahrnout i dobrovolnickou práci.

11/ Udržujte svůj profil naživu. Chcete-li svůj profil nechat vyniknout, musíte ho často aktualizovat s příklady pracovních výstupů a dokončených projektů. Uvádějte články, které jste napsali, projekty, které jste dokončili, a prezentace, které jste vytvořili. Sdílejte, co vás zaujalo, vyzvěte občas publikum k diskuzi.

Na závěr, co je tedy cílem?

Získat vaše publikum, aby s vámi spolupracovalo v reálném životě. Takže jaké budu vaše následující kroky? Přihlásit se na LinkedIn, a začínáme profi fotkou, ostatní půjde samo:0)

Ukázky nastavení profilů:
Popisky, vzdělání, aktivity, fotky


    

  


Autor: SII Czech